Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka potrošnog materijala za sterilizaciju
Hrvatska-Zagreb: Medicinski potrošni materijal
2014/S 071-122116
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Klinička bolnica Dubrava
32206148371
Av. Gojka Šuška 6
Služba(e) za kontakt: Nabavna služba
Na pažnju (osoba za kontakt): Sanja Stanković
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 12902844
E-pošta: nabava@kbd.hr
Telefaks: +385 12902361
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0018440
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Klinički bolnički centar Zagreb, Šalata 2, 10000 Zagreb; Klinički bolnički centar Rijeka, Krešimirova 42, 51000 Rijeka; Klinički bolnički centar Osijek, J. Huttler 4, 310000 Osijek; Klinika za infektivne bolesti „Dr.Fran Mihaljević”, Mirogojska 8, 10000 Zagreb; Klinički bolnički centar Split, Spinčićeva 1, 21000 Split; Klinička bolnica Dubrava, Av. Gojka Šuška 6, 10000 Zagreb; Klinički bolnički centar „Sestre milosrdnice”, Vinogradska cesta 29, 10000 Zagreb; Opća bolnica Karlovac, Andrije Štampara 3, 47000 Karlovac; Opća bolnica Varaždin, Ivana Meštrovića bb, 42000 Varaždin; Opća bolnica Gospić, Kaniška 111, 53 000 Gospić; Klinika za dječje bolesti „Klaićeva”, Klaićeva 16, 10000 Zagreb; Opća bolnica „Dr. Josip Benčević”, Andrije Štampara 42, 32000 Slavonski brod; Opća bolnica Ogulin, Bolnička ulica 38, 47300 Ogulin; Klinička bolnica „Merkur”, Zajčeva 19, 10000 Zagreb; Opća bolnica Pula, A. Negri 6, 52100 Pula
46377257342, 60192951311, 46592042023, 47767714195, 51401063283, 32206148371, 84924656517, 95156346215, 59638828302, 75672221336, 70641763756, 91554844265, 88206161418, 25883882856, 16089706543
HRVATSKA
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: — Klinički bolnički centar Zagreb, Šalata 2, 10000 Zagreb,
— Klinički bolnički centar Rijeka, Krešimirova 42, 51000 Rijeka,
— Klinički bolnički centar Osijek, J. Huttler 4, 31000 Osijek,
— Klinika za infektivne bolesti „Dr.Fran Mihaljević”, Mirogojska 8, 10000 Zagreb,
— Klinički bolnički centar Split, Spinčićeva 1, 21000 Split,
— Klinička bolnica Dubrava, Av. Gojka Šuška 6, 10000 Zagreb,
— Klinički bolnički centar „Sestre milosrdnice”, Vinogradska cesta 29, 10000 Zagreb,
— Opća bolnica Karlovac, Andrije Štampara 3, 47000 Karlovac,
— Opća bolnica Varaždin, Ivana Meštrovića bb, 42000 Varaždin,
— Opća bolnica Gospić, Kaniška 111, 53 000 Gospić,
— Klinika za dječje bolesti „Klaićeva”, Klaićeva 16, 10000 Zagreb,
— Opća bolnica „Dr. Josip Benčević”, Andrije Štampara 42, 32000 Slavonski brod,
— Opća bolnica Ogulin, Bolnička ulica 38, 47300 Ogulin,
— Klinička bolnica „Merkur”, Zajčeva 19, 10000 Zagreb,
— Opća bolnica Pula, A. Negri 6, 52100 Pula.
NUTS kod HR011
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 159 000 HRK33140000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 159 000 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa 233140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
33140000
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Ponuditelj može u svojoj ponudi dostaviti bankovno jamstvo za ozbiljnost ponude sukladno obrascu u privitku ove dokumentacije za nadmetanje u skladu s člankom 77. Zakona. Navedeno jamstvo ponuditelja služi kao jamstvo za ozbiljnost ponude kojim se obvezuje da će u korist naručitelja na prvi poziv i bez prigovora isplatiti iznos jamstva u slučaju:
— odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
— dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona,
— nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona,
— odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma,
— nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Uvjeti za izdavanje bankovnog jamstva:
Rok trajanja bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladan roku valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku. U tu svrhu naručitelj ponuditelju daje primjeren rok. Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude neposredno nakon završetka postupka javne nabave, a presliku jamstva pohraniti sukladno članku 104. Zakona. Naručitelj ima pravo od odabranog ponuditelja tražiti produženje roka valjanosti bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude i roka valjanosti ponude do trenutka predaje bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Bankovno jamstvo dostavlja se u izvorniku u zatvorenoj plastičnoj foliji i čini sastavni dio ponude uvezane u cjelinu. Jamstvo ne smije biti ni na koji način oštećeno (bušenjem, klamanjem i sl.). Plastična folija mora biti s vanjske strane označena rednim brojem stranice na način kao i sve stranice ponude, zalijepljena, zaklamana. Ponuditelj može umjesto bankovnog jamstva uplatiti polog na žiro račun naručitelja u iznosu od 1,5 % od procjenjene vrijednosti za grupu koju nudi, a koja služi kao jamstvo za ozbiljnost ponude. Uplaćeni iznos ostaje na žiro računu naručitelja do pravomoćnosti Odluke o odabiru. Ponuditelj može također odabrati ustupanje potraživanja (u tom slučaju treba ispuniti obrazac Izjave o ustupanju potraživanja, Prilog 8.) kao jamstvo za ozbiljnost ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj mora u svojoj ponudi dostaviti bankovno jamstvo za ozbiljnost ponude sukladno obrascu u privitku ove dokumentacije za nadmetanje u skladu sa člankom 77. Zakona. Ponuditelj se obavezuje uz ponudu dostaviti bankovno jamstvo u apsolutnom iznosu od 1,5 % procijenjene vrijednosti za grupu koju nudi, a koja služi kao jamstvo za ozbiljnost ponude. Navedeno jamstvo ponuditelja služi kao jamstvo za ozbiljnost ponude kojim se obvezuje da će u korist naručitelja na prvi poziv i bez prigovora isplatiti iznos jamstva u slučaju:
— odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
— dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona,
— nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona,
— odbijanja potpisivanja okvirnog sporazuma,
— nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Rok trajanja bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude mora biti sukladan roku valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku. U tu svrhu naručitelj ponuditelju daje primjereni rok. Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude neposredno nakon završetka postupka javne nabave, a presliku jamstva pohraniti sukladno članku 104. Zakona. Naručitelj ima pravo od odabranog ponuditelja tražiti produženje roka valjanosti bankovnog jamstva za ozbiljnost ponude i roka valjanosti ponude do trenutka predaje bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
3.1.1. Javni naručitelj obvezan je isključiti natjecatelja ili ponuditelja iz postupka javne nabave:
1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
(2) Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točke 1. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. Obrazac izjave o nekažnjavanju je u prilogu dokumentacije za nadmetanje.
3.1.2. Ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno s posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točke 2. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka, ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka ili jednakovrijedni dokument iz točke 2. ovoga stavka.
Sve ostalo vezano uz obvezne razloge isključenja navedeno je u članku 67. Zakona o javnoj nabavi (NN, 83/13).
3.2. Ostali razlozi isključenja ponuditelja (članak 68. Zakona o javnoj nabavi (NN, 90/11, 83/13))
(1) Javni naručitelj može isključiti natjecatelja ili ponuditelja iz postupka javne nabave:
1. ako je nad njime otvoren stečaj ili predstečajna nagodba, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
2. ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka, predstečajna nagodba ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
3. ako je gospodarski subjekt pravomoćno osuđen za kazneno djelo ili prekršaj u vezi s obavljanjem profesionalne djelatnosti, odnosno za odgovarajuće djelo prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili
4. ako je gospodarski subjekt u posljednje dvije godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
(2) Ako će koristiti jedan ili više razloga isključenja iz stavka 1. ovoga članka, javni naručitelj mora navesti koji će razlog ili razloge koristiti za isključenje. U slučaju iz stavka 1. točke 3. ovoga članka, javni naručitelj navodi jedno ili više određenih kaznenih djela ili prekršaja u vezi s obavljanjem profesionalne djelatnosti koje će koristiti kao razlog isključenja.
(3) Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točaka 1. i 2. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja:
1. izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave ili
2. važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke 1. ovoga stavka ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke 1. ovoga stavka ili dokument iz točke 2. ovoga stavka ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
(4) Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točke 3. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
(5) Javni naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz stavka 1. točke 3. ovoga članka od tijela nadležnog za vođenje kaznene i prekršajne evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg natjecatelja ili ponuditelja zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju. Uz zahtjev za izdavanje potvrde javni naručitelj obvezno mora priložiti dokumentaciju za nadmetanje.
(6) Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu iz stavka 5. ovoga članka radi provjere okolnosti iz stavka 1. točke 3. ovoga članka, javni naručitelj može od natjecatelja ili ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
1. dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene, prekršajne ili odgovarajuće evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta ili
2. jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz evidencije iz točke 1. ovoga stavka ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju dokumenti iz točke 1. i 2. ovoga stavka ili oni ne obuhvaćaju sva djela iz stavka 1. točke 3. ovoga članka zatražena sukladno stavku 2. ovoga članka.
(7) Težak profesionalni propust u smislu stavka 1. točke 4. ovoga članka je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma koji javni naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje javni naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
(8) Republika Hrvatska obavještava Europsku komisiju o nacionalnim tijelima nadležnima za izdavanje dokumenata iz ovoga članka. Takvo obavještavanje nije u suprotnosti s propisima o zaštiti podataka.
(9) U slučaju zajednice ponuditelja ili natjecatelja, okolnosti iz stavka 1. ovoga članka utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
(10) Javni naručitelj može, na odgovarajući način, odrediti primjenu ovoga članka i u odnosu na podizvoditelje, što uključuje i ovlaštenje za provjeru sukladno stavku 5. ovoga članka.
4.3. Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti (članak 72. Zakona)
Ponuditelj mora dokazati postojanje tehničke i stručne sposobnosti dostavom u ponudi sljedećih dokaza:
(3) Tehnička i stručna sposobnost za izvršenje ugovora o javnoj nabavi može se, ovisno o prirodi, količini, važnosti i namjeni robe, dokazati s jednim ili više sljedećih dokaza:
4.3.1. popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, a ako je potrebno radi osiguranja odgovarajuće razine natjecanja naručitelj može odrediti i duže razdoblje. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde;
2. Naručitelj može tražiti uzorke, opise i/ili fotografije proizvoda čija se autentičnost na zahtjev javnog naručitelja mora potvrditi, nakon završenog postupka javnog otvaranja, a prije donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.
Gospodarski subjekt može se, po potrebi za određene ugovore, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati javnom naručitelju da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
U postupcima javne nabave čiji je predmet roba koja zahtijeva poslove postavljanja ili instalacije, pružanje usluga i/ili izvođenje radova, sposobnost gospodarskog subjekta da pruži usluge, izvrši instalaciju ili izvede radove može se ocjenjivati posebice u odnosu na njegove vještine, učinkovitost, iskustvo i pouzdanost;
4.3.2. najmanje jedna potvrda naručitelja iz tog popisa koja sadrži podatke o nazivu i sjedištu ugovornih strana, predmetu ugovora, vrijednosti ugovora, vremenu i mjestu ispunjenja ugovora te navod o urednom ispunjenju ugovora.
U slučaju nemogućnosti dobivanja takve potvrde od drugih ugovornih strana, valjana je i ovjerena izjava ponuditelja s navedenim podacima uz obrazloženje i predočenje dokaza da je potvrda zatražena.
Ponuditelj je sposoban ukoliko dokaže da je uredno izvršavao preuzete ugovorne obveze prema naručiteljima.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Avenija Gojka Šuška 6.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
Minerva Medica d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185XII 71210 Ilidža
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
Beka medicin-tehnik d.o.o. Srebrenik - Meše Selimovića bb 75350 Srebrenik
-
LaboKem d.o.o. Sarajevo - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo